5 Nisan 2012 Perşembe

OGS - KGS Ekstrelerindeki Hatalı Geçişler ve İtiraz

Aracınızda OGS - KGS kullanıyorsanız ekstrelerinize (ay sonu raporları) dikkat etmenizde fayda var. Ekstrenizde aşağıdaki gibi hatalı geçişler ile karşılaşabilirsiniz.
OGS - KGS hatalı ya da kaçak geçişlerinizi ekstrelerinizden görebileceğiniz gibi http://uygulama.kgm.gov.tr/ihlal/Sayfalar/ihlal.aspx adresinden de sorgulayabilrisiniz.

Eğer hatalı ya da kaçak geçisiniz var ise bu durumda yapmanız gereken;

Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü Otomatik Geçiş Sistemi Ana Kontrol Merkezi Başmühendisliği, yani OGS - KGS Müşteri Hizmetlerini 444 11 17 numaradan arayarak itiraz etmektir.

Görevliye, OGS - KGS numaranızı vererek durumu izah ederseniz gereğini telefonda yapıyor. Boş yere banka ve dilekçeyle uğraştırmıyorlar. Paranızı 2-3 iş günü içinde hesabınıza iade ediyorlar.

Not: İtirazlar 45 gün geriye dönük yapılabiliyormuş. 45 günü aşmış hatalı geçişler için bir bardak soğuk su içiyorsunuz.

HGS geçişleri ile ilgili olarak HGS Geçişleri ve İhlalleri  adlı yazıya bakabilirisniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder