5 Nisan 2012 Perşembe

OGS - KGS Ekstrelerindeki Hatalı Geçişler ve İtiraz

Aracınızda OGS - KGS kullanıyorsanız ekstrelerinize (ay sonu raporları) dikkat etmenizde fayda var. Ekstrenizde aşağıdaki gibi hatalı geçişler ile karşılaşabilirsiniz.
OGS - KGS hatalı ya da kaçak geçişlerinizi ekstrelerinizden görebileceğiniz gibi http://uygulama.kgm.gov.tr/ihlal/Sayfalar/ihlal.aspx adresinden de sorgulayabilrisiniz.

Eğer hatalı ya da kaçak geçisiniz var ise bu durumda yapmanız gereken;

Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü Otomatik Geçiş Sistemi Ana Kontrol Merkezi Başmühendisliği, yani OGS - KGS Müşteri Hizmetlerini 444 11 17 numaradan arayarak itiraz etmektir.

Görevliye, OGS - KGS numaranızı vererek durumu izah ederseniz gereğini telefonda yapıyor. Boş yere banka ve dilekçeyle uğraştırmıyorlar. Paranızı 2-3 iş günü içinde hesabınıza iade ediyorlar.

Not: İtirazlar 45 gün geriye dönük yapılabiliyormuş. 45 günü aşmış hatalı geçişler için bir bardak soğuk su içiyorsunuz.

HGS geçişleri ile ilgili olarak HGS Geçişleri ve İhlalleri  adlı yazıya bakabilirisniz.

1 yorum:

  1. Necmettin YILDIZ- SAMSUN
    O çevrede yaşamadığım, hiç geçmediğim, o tarihte orada bulunmadığım halde 21/10/2013 tarihine AKINCILAR KAZAN/ANKARA HGS kaçak geçiş cezası tutanağını 26/11/2014 günü aldım. Nasıl itiraz edilir! Yardım!

    YanıtlaSil